yakamozzz Arkadaşlar bu saat oldu hala uyuyamıyorum idrar yolumun yanmasından …emziriyorum idrar yolu İçin hangi ilacı kullanabilirim acaba emzirirken doktor tavsiyesi üzerine kullandığınız ilaç olanlar yardım lütfen
Papatyammmmm yakamozzz büyük bi ihtimal enfeksiyon var Bn kaşıntı için trovozol kullanıyorum yanmaya iyi geliyomu bilmiyorum bi bakın isterseniz araştırın internettem
Bebegimicin1 yakamozzz ben hem emzirirken hemde hamileyken monurol kullmıştım yanlış hatırlmaıyos birde üromisin normal zdada çok enfeksiyonum olur 2.3 ayda bi mutlaka tekrsrlıyor oktors gittiğimde en çok monurol veriyo ama bi acile gisin bın enfeksiyon varsa acik doltoru verir zaten
musslim_mom yakamozzz nioli diye yağ var, kadınların bunun gibi şikayetleri için çok güzel yorumları var. İç camasiriniza damlatiyorsunuz. Bir araştırın isterseniz. Geçmiş olsun.