Eymeninannesiiiiiiiiii Merhabalar bebeğim doğalı daha 3 gün oldu ama bu gece burnu tikanmaya rahat nefes alamamaya basladi serum fizyolojik icin cok erken degilmi yarin doktor kontrolumuz var ama icim rahat etmedi sizede danismak istedim
Sessiz_oyuncu Eymeninannesiiiiiiiiii benm bebeğim doğunca küveze girdi ordaki hemşireler bitane burun spreyi istediler 1 hafta snra hastanedn çktk serum fizyolojik aldm. Erken değil çnkü burnu küçük ve emerken zorlandığı için memeyide almak istemiyorlar doğal olarak. Zaten 1 damla damlatıyorsun ona yetiyor.
Gizemgt59 Aynı sorunu yaşadık bizde anne karnında ki sıvıdan dolayıymış sebebi. Hayır erken değil doğduğu ilk gece ebelerde o şekilde temizlediler burnunu. Henüz ağzından nefes almayı bilmiyor bu yüzden burnunu sık sık temizlemelisiniz