Albertosss valla canım şöyle diyim ekmegi şekeri tatlıyı abur cubur pilav makarna hepsini kestim eşime yaptıgım halde yinede yemiyodm sabah ekmeksiz kahvaltı yapıyodum çay yerine su içtim öglende istedigim bişeyi yedim işte tavuk sote vs et sote vs sebze yemegi yada fırında mücver cnam ne istediyse üstüne bol su sonrada lessi diye bi oyun var youtubeden aç sende hareketlerini yap her ögle yemegimden sonra 45 dakka bunu yaptım sonra 2 saatte bir ara ögün yaptım kendime meyve yiyodum ondada sonra 6 7 den sonra su hariç hiçbişi yemedim çok acıkırsam bi tane yumurta haşlayıp yiyodum yada salatalıkla yogurt karıltıeıp yedim şimdi yine yapıyorum yine akşam kesnlikle yemiyorum ara ögünlerim var yine kestim ki abur cubura asla dayanamayan biriyim hele çikolataya markete gitmiyorum oyüzden eşimden istiyorum valla alıncak şeyleri