Oğlum doğduğundan beri hergün bu postu açıyorum yoruldum artık . Bebeğim 14 günlük . Ve sütüm çok tazyikli geliyor . Oğlum bir göğsümü emince uyuyakalıyor bende gazını çıkartıp yatırıyorum. Ondan sonra iki göğsümü sağım yapıyorum pompayla . Pompa ile sağım yapmak arttırır mı yoksa rahatlatırmı bilmiyorum herkes farklı şeyler söylüyor. Emzirmeden önce de sağdım sonrasında da sağdım hepsini denedim fakat tazyik gitmiyor . Meme reddi yaşamaktan korkuyorum lütfen yardımcı olun ne yapmam lazım