Irmak21 Bugün doktora gittim acaba anlayamadığım birşeyi mi var diye pedagogla görüştük ardından.Gece uyanıp bu şekilde ağlamasının altında yatan sebeplere değindi.Bu aylarda duygularıyla baş edemedikleri için yaşadıklarımı değişim etki edebiliyor dedi özetle.Düzeltememiz gereken noktaları biliyorduk ama birinden duyunca daha etkili oldu.Bir de bu şekilde deneyeceğim.Size de söylemek istedim belki götürmek isterseniz.