Covid genelde eklem ve kemik ağrıları ile belli eder genelde ama siz genede önlem alın bende bebiş 2 aylıkken falan covid olduk eşim pozitif çıktı biz test yaptırmadık. Bebişte oldu hasta ama o bizden çabuk iyileşti 2 günde falan ateş oldu bide az bi öksürüyordu beble eşiminde eklem ağrıları ve burun akıntımız boğaz ağrısı falan vardı ama ilaç çok içmeyin derim doğal yoldan iyileşmeye çalışın derim ilaçlar bizi daha kötü yapıyor ve vücudumuz ilaçlara alışıyor doğal antibiyotik olan sarımsağı tüketmenizi öneririm bol bol ve ıhlamur çok iyi gelecektir Allah’ın izniyle.. çok geçmiş olsun.