Reglim 8 gün geçti 8 günde 3 test yaptım ilki normal ikisi erken sonuç veren testti Üstelik 1 aydır bi durumda yok Hayır 21 aydır Düzenli de oluyordum arada sorun oluyordu tabi ama 8 gün Çok uzun ve yorucu geldi Göğüs hassasiyeti inanılmaz durumda sinirlerim Almış başını Yollarda Psikolojik olarak Regl olmadığım her dakika acı çekiyorum 😂😂 Hamile olmadığıma inancım Tamamlandı bugün Ama ya varsa ? Artık Zembille inecek çocuk heralde ikinci kez bu psikolojiye hazır değilim Prezervatif + geri çekilme ile korunuyoruz buna rağmen Yine de olursa 🐮 Kişisine Nobel ödülü vericem Allah’ını seven aynı durumu yaşadığını söylesin lütfen