Haftaya kuzenimin nişanı var , yani daha doğrusu babamın kuzeninin oğlunun. Salonda olcak nişan ben dümdüz pulsuz taşsız bir abiye mi giysem kumaş pantalon üstü şık birşey mi bilemedim. Arkadaşlarımın bazıları abiye abartı oluyor diyor bazıları nişan olucak ve akraban abiye giymen lazım diyor 😒 Bana bir akıl verin kurban olayım , olursa giyeceğim abiyeyi de ekliyim tam net olsun.

doğumdan sonra hiçbişeyim olmadıgı için bunu da abimin eşinden alcam zaten