Emir123ali çok teşekkr ederim canım ilgin için gerçekten böyle sağlık konularında çok cevap alınmıyor ne yazıkki çok teşekkrler. 2,5 aylık bebeğim. Ya aşıdan hemen sonra olunca ben aşıya bağladım ama bugün doktorda çok aşı döküntüsüne benzetemedim egzama gibi görünüyor dedi. Neden olmuş olablir ki ? Kakası aslında mukuslu ve köpüklüydü daha önce söylediğimde süt alerjisi tanısı koymak için kan gelmesi gerek tek başına mukuslu ve köpüklü kaka yeterli değil diyete girmeni istemiyorum kan görmediğin sürece demişlerdi. Süt alerjisi mi aşıdan dolayı mı egzama mı gerçekten şaşırdım kaldım. Kimse net bir şey söylemiyor 🤦🏻♀️