Merhaba herkese; Lazer epilasyona başlamak istiyorum tüm vücut için. Esmerim, kıl köklerim çoğu bölgemde kalın ve simsiyah. Hangi cihazı önerirsiniz? Alex var diot var buz lazer var. Hiç biri hakkında fikrim yok açıkçası. Acı durumu nedir bunlarda?
Bir de ortalama kaç seansta bitiyor bu olay?
İstanbul Avrupa yakasında önerdiğiniz merkezler var mı hem işi iyi yapan hem hijyenik çalışan? (Mecidiyeköy, Şişli, Nişantaşı, Beşiktaş, Levent, Sarıyer, Kağıthane civarı olursa çok iyi olur)
Önerilerinize açığım. Çok teşekkür ederim şimdiden ☺️