kbra_kaan25 canım ben ilk 3 ay gittim hastaneye kontrole. Sonra baktım ki sağlık ocağında da aynı şekilde kontrol ediliyor hem daha sakin az insan var malum ortalık hastalık kaynıyor. Sadece kalça ultrasonu göz muaynesi 9 ay kan tahlilinde falan gittim onun haricinde sağlık ocağına gidiyorum