Kizlar, kizim istahli bi bebekti 3 ayligiz 110 cc ye kadar filan tuketiyoduk en erken 2 yada 3 en gec 4 saatte bir. Ama bi kac gundur diliyle biberonu itiyo napsam 90 cc den fazla iciremiyorum. Moralim bozuldu. Bu durum gecer mi? Suan izmirde tatildeyim.Hava cok sicak etkiler mi acaba onu? Nedir bu dususun sebebi? Cunku biberonu diliyle ittigini hic gormedim.