Bebeğime herşeyi yedirmeye çalışıyorum.
Sebze meyve et vs vs ama nedense Vitamini kanı ya sınırda yada düşük çıkıyor
Hep böyle mi olacak acaba
D vitamini var kan ilacı var hatta orzax olsun dedim
Şimdide balık yağı muhabbeti çıktı
Artık üzülüyorum devamlı ilaç veriyor
Bağımlılık gibi
Harika bi artış da yok
Anlamadım 🤷