Kızlar merhaba..
4 ay 16 günlük oğlum bugün destekli oturtmaya başladım.
Güzel oturuyorda aslında 😊 bir doktor 3.ayinda basliyabilirsiniz ek gıdaya geçince oturması rahatlık olacakmış..
Bugün oturttum ama anneannem bebeğini oturtma bebeğin kuyruk sokumu düşebilir bir şeyler söyledi Biraz korkuttu beni açıkçası sakat kalabilir dedi doktor kontrolümede 15 gün var siz ne zaman oturtmaya başladınız yardımcı olursanız sevinirim ❤️❤️