Ipegin_annesi90 ayakta sallamak daha zor ama emerek uyuması da zor.. Benim oğlan 4 aylıkk3n alıştı emerwk uyumaya ve 22.5 aylık olana kadar böyle devam etti. Çok zor bi süreç ama sallayarak uyuması daha zor diye tahmin ediyorum 🤔
Aslında biraz dişinizi sıkıp beşikte uyumasını sağlasanız en güzeli 🤌🏼 7 aylık daha çok küçük, ayağa da kalkmıyordur, ayaklanınca emekleyince vs çok zor oluyor uyku eğitimi..
İlla beşiğinde uyusun diye de zorlamayın, yanınızda uyusun sizinle ama memesiz 🥲