Glsmn7 35 günlük bebeğimin yüzünde sadece sivilce ve kızamıklar var acaba süt alerjisi mi? Yoksa her bebekte olan bir şey mi ? Yüzü pütür pütür. Yüzünün çoğu yerinde var
gokce24 Glsmn7 çoğu Bebekte olur diye biliyorum benimkinde de var. Kızkardeşimin de vardı hatırlıyorum
Melek59 Glsmn7 çoğu bebekte oluyor mustelanin kremi vardi yuz kremi bebekler kullanabiliyor . Benim oglumdada oldu ben onu kullandim istersenz adini yazarm
a010101 Glsmn7 çoğu bebekte oluyor ama bizde de oldu 1 ay sonra söndü 4 ayda başladı bidaha alerjisi çıktı ihmal etmeyin döküntü yanında mukuslu kaka aşırı gaz ve gürültülü kaka gibi şeyler varsa ihmal etmeyin gtrn doktora
Buseeek Glsmn7 canım bizdede oldu aynı şey hatta böyle içi beyaz beyazdı aürekli sütümden sürdüm bir hafta içinde geçti
Serra755 Glsmn7 benım oglumdada oldu mustelanın bi kremi var onu aldım bırde sütünü sür en etkılısı kesınlıkle 1 haftada gectı
Arsima19 Glsmn7 bizde de oldu geçiyor birşey yapmaya gerek yok . Aniden sivilce çıkıyordu sonra kayboluyordu
Bilge52 Üç kızımın üçündede oldu bol bol yağla canım hatta doktorumuz hakiki zeytin yağını biraz ılıtıp o şekilde kullan demişti
Melek59 Glsmn7 mustela stelatopia vucut ve yuz kremi bebekler kullaniyor . Ben suan tum vucuda suruyorum nemleniyo
Arsima19 Glsmn7 bizim de vardı kulak arkası kasları pul pul du dr mustela yüz kremi ya da doğal zeytinyağı sür dedi. Annem doğal ev sirkesi ile çözdü işi pamukla sildi suan yok
adensmomm Glsmn7 benim bebeğimde de vardı isilik. Suyla silip güzelce nemlendir bir- bir buçuk haftaya geçer🖤