a010101 5 aylık göbek bağımız düştüğünde birşey yoktu ortada zamanla belirdi kendi kendinr düşer dedim cerrah alması gerekiyormuş ne bileyim acemilik yarın doktora gtrcm bu süreci yaşayan varmı nasıl birşey oluyor
SeninAnnenBirMelektiYavrm a010101 benim kızımın göbeği sertti icinde birşey var belli. Biraz zeytinyağı sürdüm açıldı ici siyah bişey gözüküyordu kulak çubuğuyla aldim. Kalıntı kalmış demekki. Siz yinede doktora gösterin ne olur ne olmaz
babyfaceee a010101 benim de bebeğimin göbek bağı düştüğünde siyah bişey kaldı. 2. Ay kontrolüne gittik doktorumuza ona sordumm direk. Güldü ve dediki anneler göbek bağından neden korkar 😁 alıp çıkardı bence önemli bişey değil
a010101 SeninAnnenBirMelektiYavrm aynen dediniz gibi kendim almayı denemedim ne olur ne olmaz zaten huylu geri çekiyor göbeğinş, ☺️
birmelekannesiiio SeninAnnenBirMelektiYavrm benim bebeğimde de var göbeğinde siyah bişey ama ellemedim 10 bucuk aylık kendi geçer sandım doktora gitmem lazım mı ?
SeninAnnenBirMelektiYavrm birmelekannesiiio git cnm göster. Sonra yapışıklık oluyor yakmak zorunda kalıyorlar