Biroglanannesi 34 günlük bebeğim var . Sadece mama verince 120 cc de doyuyor . Az önce 60 cc anne sütü 60 cc mama ikisini 120 ye tamamladım verdim hala aranıyor . Anne sütünün doyurmama ihtimali var mı ? Sadece mama verince sıkıntı yok
mrvklyc Biroglanannesi Kötü besleniyorsaniz şekerli karbonhidrat ağırlıklı mesela doyurmama ihtimali oluyormuş.Protein ağırlıklı beslenmek gerekiyormuş sütun doyurucu olması için
gokce24 Biroglanannesi benimki de başlarda öyleydi bende doymuyor sanıyordum çişli bez sayısı çoksa doyuyordur kilo alımı da normal ise.. bebek bilmez aranır bu durumda emzik verin yada gezdirin oyalayın bir süre
Deletedmom5284 Mama hazımsızlık yaptığı için daha fazlasını kabul etmez mide anne sütü hemen sindirilir yormaz devamlı ister emer emer saatlerce bırakınca ağlar, bi yandan işer bi yandan içmeye devam eder Bol bol emzirin boşuna mama vermeyin annesi
Biroglanannesi Deletedmom5284 emmeyi sevmiyor ki . Emzirince hiç doymuyor hatta . O yüzden sağmak zorunda kalıyorum 😪
incitanesii Biroglanannesi emzirince doymadığından değil memeden akış olarak az geldiği için biberon istiyordur. Anne sütü çabuk sindiriliyor mamaya göre ama bilemedim sizin durumunuzu
Deletedmom5284 Biroglanannesi 34 günlük daha ben 4 aylık emmeyin kızımı emzirmiştim hemen pes etmeyin Bu kadar sütünüz varsa doyar