Bsrdgnmt Bu gün doktor kontrolünde 20 günlük bebeğimin bıngıldağın küçük ve erken kapanabileceğini söyledi doktorumuz. Fakat endişe edilecek bir durum olmadığını belirtti. Buna benzer bir durum yaşayan oldu mu , paylaşabilirseniz sevinirim.
Merveensarelisa Bsrdgnmt kızımın dört aylıkken kapandı oğlum smdi dört aylık kapanmak üzere bı sorun olmadı aylık kafa takibi yapılıyor
Deletedmom00881 Bsrdgnmt kız kardeşimin kızı böyleydi canım erken kapandı, bir sürü hastane gezdiler, çok şükür kızı şimdi 1 yaşında ve çok iyi 🙏
Bsrdgnmt Merveensarelisa şuanki gelişimi için kafa çapı ideal dedi doktorumuz , bu konuda bilgi kirliliği çok endişe etmeyin diye tekrar etti . Ama anne yüreği işte 😕
Merveensarelisa Bsrdgnmt biliyorum en azından iyi doktora denk gelmişsin biz ilk kızımda bı doktora gittik birsuru yere gönderdi bizi o kdar kötü şeyler söyledi ki beyin cerrahına kdar çıktık sonra iyi bı doktor bulduk da içimiz rahatladı yani
Deletedmom00881 Bsrdgnmt tedavi olmadı canım takipte kaldı sadece, gelişimi yemesi içmesi herşeyi çok güzel şükür