Merhabalr elimde 2 veya 3 kutu oksapar 4000 var. 9 ay iğne vurunduğum için fazla almıştım suan piyasada zor bulunmakla beraber malesf zamlarda üzerine eklenıyor cok malıyetli bir iğne. İhtiyacı olan birisine vermek ıstıyorum ❤️ Bir nebzede olsa faydam olsun isterim