Minikkoala1 Kızlar kızım 26 aylık. Artık memeye veda ettirmek istiyorum çokta düşkün. Çok tedirginim yapamazsam diye.. tecrübeli anneler neler yaptınız nasıl ilerlediniz ve nerden başlamalıyım?
Sofita Minikkoala1 24 aylıkken konuşarak artık büyüdün memeden süt gelmeyecek diyip siyah bantı gösterdim ve 1 gece annemle kalmasını sağladım herşeyi anlıyorlar zaten tahminimden çok kolay olmuştu meme müptelası olmasına rağmen
Minikkoala1 Minikkoala1 başka yardımcı olabilecek anneler yok mu acaba kademeli olarak mı kestiniz birden mi ?
Berenikom Haha kac kere denedim. Hasta oldu, verdim. Kıyamadım, verdim. 24 aylık ve evet benimki de çok düşkün. Artık bıraktırma zamanı ama asla güvenemiyorum kendime ve kızıma da üzülüyorum. Birkaç ay önce ben birakmasini istiyordum, şimdi istemiyorum :(
Minikkoala1 Berenikom evet bende kızıma çok üzülüyorum en sancısız nasıl geçerse onu yapmak istiyorum
Bety Kademeli olarak azaltın ama eğer kesin kararınızı verdiyseniz bırakın . Ben hamileydim ondan bıraktım 16 aylıktı sirkeyle bıraktırdım
[silindi] Bende çok çok korkuyordum. Bismillah dedim bı cesaret başladım. Bugün ikinci günümüz. Aşırı düşkündü memeye. Siyah elektrik bandı yapıştırdım. Uyku zamanları dışında pek aramıyor çok şükür. O zaman da açınca acıyor annecim süt gitmiş memede süt yok diyorum. Çaresiz geri kapatıyor. Gündüzleri avunuyor bir şekilde de geceleri nasıl uyuyacagini bilemiyo alışık memeye tabi. Öyle böyle uyutuyorum. Bı cesaret başlayın geç olmadan derim
[silindi] Benim kızım asla süt içmiyor mesela. Biberon zaten hiç kullanmadik alışık değil istemiyor. Uyumadan süt icirebilirsiniz. Gece kalkınca su verirsiniz ben öyle yapıyorum. Geri uyuyor. Nasılsa artık aciktigi için uyanmiyor. Deneyin isterseniz. Tam olarak yardımcı da olamıyorum size ama bende daha yeniyim 😂 kendime anca hayrim dokunacak inşallah. Siyah bandı deneyebilirsiniz. Sirkeyle bıraktıran var, sabır taşı ile bıraktıran var.
minikalim [silindi] sabır taşını ben kullandım ama oğlum ssğolsun onunla bile emiyor 😀😀 sirkeyi de deneyeyim 😀