C4gh5 Arkadaşlar iyi günler bebeğim 7.5 aylık bu aralar değişik sesler çıkartıyor özellikle uykuya geçerken böyle bağırır gibi yani kendini sıkıyor anırıyor gibide anlayamadım sizce neden böyle yapar ???