Deha_2021 Slm anneler🖐️ 5 ay önce normal doğum yaptım. Vajinamda doğumdan sonra baskı, sızlama hissi yaşıyorum. Sanki hala dikişler im varmış gibi hissediyorum normal mi sizce?
Ardenmoms 15 ay oldu benimde normal doğum bende hala çok nadir de olsa hissediyorum aynı sızıyı ve baskıyı normal mi bilmiyorum ama 🤷🏼♀️