Merhabalar kızım 18 aylık fakat bıngıldağı henüz kapanmadı. Araştırdım 18 ay civarı kapanması gerekiyormuş 2 yaşa kadar da uzayabilirmiş ama altında sebep aramak gerekiyormuş. Beyin gelişimi için önemli bıngıldak, ben bir sorun görmedim kızımda ama tetkik yapılacak dedi doktor tiroid, B12 vs eksik mi diye. Acaba geç kapanan var mı inşallah bir sorun olmaz tedirgin oldum biraz