Zumreee dün birisi yazmıştı instagramda bi butikten alışveriş yapmış kumaş kalitesi kötü çıkmış iade almamışlar değişimde yok her yerden engellemiş sayfa param boşa gitti diyordu. gerçekten en iyisi 3-5 fazla verip bilindik yerlerden almak sonrası madur olmamak için