Yaklaşık 1 aydır akciğerim sabahları uyandımda ilk nefer alışımda hırıltı var sonra geçiyor akciğer bölümüne gittim akciğerim temiz nefes testine gircem mayısta bu süreçte ilaç verdi nefes için ama benim nefes alışım bir sıkıntı yok bundan 2 Ay önce acil dr bana akciğerin sıkıntı var akciğer git dedi gitmez olsaydım keşke gittim film temiz çıktı anlamadım bana bi hava verdi 1 hafta kullan bırak dedi kullandım bıraktım 1 hafta geçti hırıltı başladı tekrar gittim başka hava yazdı akciğerde sıkıntı yok hava yazıyorlar nefes almamda sıkıntım yoktu şükür o ilk doktorun yazdı hava hem nefesimi maf etti hem hırıltı yaptı 2 ci doktor bir hava daha yazdı ilk çekmemde ölecektim bir daha içmedim bu arda burnumda kırık var çevremdekiler oda yapar diyor kafayı yiyeceğim 😔