Benim ilk bebeğim şuan 7 aylık oldu ama doğdu doğalı 10 saat rekoru bir günde.Uyumak nedir bilmiyor ve baya hareketli artık kendimi dinlendirmem gerek bı şekil ve BAYBAY NİGHT damlayı onerenleri gördüm aldım ama kutunun üstünde 4 yaş için ölçü verilmiş sizce bebeğim kucukmu bu damla için veya kaç damla vermem gerek var mı kullananlar