Akşama kadar normaldi herşey uyudu 8de yarım saat sonra uyandı otturdu cizgi flm izledi babası geldi 9.30 da terlemiş banyo yaptıram rahat uyusun dedim sudan korkar bazen agladı banyoda giyindirdim vs mama içti sallanmadan kendisi uyudurdu dedm huysuz heralde zorlanmasın ayagımda sallıyım bır basladı ağlamaya durdurabilene ask olsun ne varsa kustu hala aynı zar zor ayagımda sallıyorum hala ama uyanıp uyanıp ağlıyor hıçkıra hıçkıra sallamayı bırakınca aglıyo sallasamda aglıyo suan yazarkende aglıyo ne olabılır 5 diş çıkardı rahatça 6. Gelıyo tetagil de verdim