Gigyyy Youngmom7 küpe tercih meselesidir kızım var ama anlayacağı zaman sorup onun karar vermesini istiyorum,onun bedeni sonuçta karar onun ,bence yaptırmayın derim
brnykt Ne kız ne erkek farketmez bence kendileri istediği zaman deldirmek daha mantıklı Kız çocukları genelde merak eder, özenir ister ama erkek sonuçta, ilerde belki istemeyecek ve kulağında delik olacak. Mantıklı gelmedi bana.
Youngmom7 Duyulurum abimde var yıllardır çok beğeniyodum içimde hep bir yerde vardı. Bir de iki kulağı değil tek kulak
Duyulurum Youngmom7 evet erkeklerde tek kulak oluyor ama abiniz kaç yaşından beri takıyor? Lise sonda bir kuzenim var, küpe takmayı çok istiyordu ama ailesi kulağını deldirmeden takmasina izin verdiler, ileride nasıl bir işi olur nasıl bir hayatı olur belli olmadığı için.
2girlsmom Youngmom7 birincisi 3 yaştan önce doktorlar küpe önermiyor ikincisi bebekte olsa çocukta olsa kulak deldirmek bence kişinin kendi vereceği bir karar olmalı. Sizin hoşunuza gidiyor diye bunu yapmanız doğru değil. Benim kızım 2.5 yaşında kulagını deldirmeyeceğim büyüdüğünde kendi isterse deldirir.
[silindi] Youngmom7 açıkça sorduğun için söylüyorum bence kötü olur :))) bırak büyüdüğünde kendi isterse kendi deldirsin
EftelyaUmut Youngmom7 saygı göstermek gerek beğenip yaptıranlara da hayır diyenlere de ama ben yaptıracağım oğluma 💋💋💋
Youngmom7 Deletedmom626372 7 aylık şuan ztn bir yasinda fln istiyorum. Ve tek kulak bnce hoş yani tatliş. 😂
1234___ Youngmom7 benim eşim gençken takrmiş evlendikten sonra takmadı. ama çocuklar da nasıl durur bilmiyorum 🤗
Youngmom7 1234___ bnce tatliş durur. Annemler abimin deldirmis abim takmış bir süre şuan istemediği için çıkardı bazen takar yani. Bn ne psikolojisi bozulacak ne de başka şeylere kadar gideceğini düşünmedim😂😂
Wolverine Youngmom7 büyüdüğü zaman belki küpe kullanmak istemeyecek, kendi karar vereceği yaşta kendi yaptırsın bence ✨
[silindi] Youngmom7 ilerde buna itiraz edebilir. Veya arkadaş ortamında dalga geçilebilir çocuklar çok acımasız olur bazen
[silindi] Youngmom7 ayrıca evetpcuğun psikolojisi açısından da doğru değil. Kız mısın küpelerin var, ne biçim erkeksin, erkeğin küpesi mi olur gibi zorbalıklara akranları tarafından da yetişkinler tarafından da maruz kalacaktır. Çünkü o daha çocuk :) ergen veya gençleri kabulleniyoruz veya onlar umursamıyor ama çocuklar umursar
Youngmom7 [silindi] yani deidigim gibi abimde vardı annemler deldirmis küçükken. Hep taktı ve ben çok begenirdim sol taraftan ufak bir parıltı çok güzel bir yüzü vardı . Ve oğlumda abime benzior hep bir heves etmiştim. Tek kulak yani içimde bir yerde hep vardı bu istek sormak istedim . Bazı anneler bilgili belki şu sebebten yapma bence diyecekleri şeyler vardır diye sormak istedim. Teşekkürler 🤗
1234___ Youngmom7 ben ilk kızımın delidirdim çok etkilendiği için hemen çıkarttım şimdi 9Yasinda hala çok korkuyor
Merialp Youngmom7 bence yapmayin buyunce kendi isterse kendi yaptirsin.. bizim bebeklerimiz ama onlarin vucudu.. sirf bizim hosumuza gidiyor diye cocuklarin kulaklarini deldirmek bana biraz tuaf geliyir.. benim kizim var sahsen kulagini deldirmeyi dusunmuyorum akli erince kendi isterse ozaman yaptirirm diye dusunuyorum😊
VERA19 Youngmom7 Erkeklerde küpeye karşı değilim fakat bebeğiniz büyüdüğünde kendi isteğiyle küpe taksa daha iyi olabilir diye düşünüyorum
Baakpnr- Youngmom7 ben de severim erkeklerde küpe ama bu tercih meselesidir kız için de erkek için de,yine de bebeğiniz için en iyisini siz bilirsiniz içinizden geldiği gibi davranın 🌼
Deletedmom_22 Youngmom7 bilemedim Ya , hiç daha erkek bebeklerde küpe görmemiştim 😄 Erkeklerde küpe sevmiyorum açıkçası🫥 Uzun saçıyla bile dalga geçenler var , bence küpesi ile de dalga geçenler olur. Bide bu taraftan düşünüyorum. Tabi en iyisini siz bilirsiniz
2balkiz Youngmom7 herkes kendi yaradılışına uygun olmalı bence. Ben erkekte küpeye karşıyım yaşı kaç olursa olsun ama takana saygım var. Bence henüz cinsiyet kavramı bile oluşmamış birini istediğiniz kalıba sokmayın. Belki de hiç istemediği bir şey olacak bu.
Tugce Youngmom7 kız da olsa yorumum aynı olacaktı. Arzu ederse deldirir çünkü bu tercih meselesi. Herkesin bedenine kimse karışamaz 😂