pirenakovalayanhamsi Kızlar, kulağımı deldirdim. Tragus bölümünu. Fakat dişçiye gitmem lazım haftaya. Ama küpeyi de çıkaramam çünkü hem hemen kapanıyor hemde 1 ay ellememem lazım. Röntgen çekilirken sorun olur mu? Küpe titenyum. Onla emara bile sorun olmuyor.
RasayiAA pirenakovalayanhamsi bugün bende kanal tedavisi yaptırdım. Emar çekilecek zmn ilk küpe varmı diye sordular
gurbetcimami pirenakovalayanhamsi ben türkiyede dişçiye gittiğimde baş örtümdeki iğneleri ve küpeni çıkar demişti ama yurt dışında iki kere rötgen çektirmeme rağmen ne küpe sordular ne de iğneleri çıkartırdılar yani ağzımın hizasında olmadığı için dursun dediler
irva pirenakovalayanhamsi Çıkarttırıyorlar kuzum.Bende ne var ne yok alayını çıkarttırmıştı.Piercinglerime varana kadar.
Mv08 pirenakovalayanhamsi ben diş hekimiyim de alt mı üst çene mi panoramik çekmedikleri sürece üst çenede belki pano çekerlerken süperpoze olur bi yerlerin üstüne ama bu diş dışındaki diğer bölgelere yansır büyük ihtimal yani dişler görünür en olmadı periapikal çekilir kısacası sıkıntı yok bizim MR cihazı değil bişey olmaz sadece bazı alanlara gölge yapıyo o kdr
RasayiAA pirenakovalayanhamsi valla bilemiyorum ki sorun olurmu ben takmıyorum o yüzden sormadım bile. Gidip bir sorun olmadı
Mv08 irva normalde küpe iğne ne varsa çıkartıyoruz yansıma yapıyo ama hekimine söyler hekimin çalıştığı alanda değilse çok sıkıntı değil küpesini takıp çıkarılması sıkıntıymış çünkü
Koalannesi Mv08 merhaba konudan bagimsiz bir şey sormak istiyorum cevaplarsanız çok sevinirim ben kanal tedavisi yaptırdım ve aynı zamanda başka bir dişime dolgu yaptırdım fakat dolgu yapılacak diş için iğne vurdukları da dayanılmaz bir ağrı yaşadım sinire geldi falan dediler işlemi yaptılar fakat ben 1 hafta yanağım yüzüm şiş gezdim antibiyotik vs verdiler yalnız damağımda bı bölgede hissizlik kaldı 7 ay oluyor o hissizlik geçmedi başka bir doktora danıştım telefondan uzak bir akrabamiz yanlış iğne yapmış olabilirler görmeden net yorum yapamam dedi tabi ben birdaha doktora falan gitmeye korktum aklım çıkıyor şuan bile sizcede yanlış iğne yapılmış olabilir mi birde bana yaptıkları açıklama şu şekildeydi aylar önce yaptırdığım kanal tedavisi dişim reaksiyon göstermiş bazı kanal tedavilerinde bu olurmuş belki 5 ay belki 5 yil sonra böyle bir durumla karşılaşabiliyoruz kanal tedavisi dişi kesmeniz gerekiyor yarısını alicaz 15 gün sonra gelin dediler ve tabiki korkumdan gitmedim böyle bir duurm var mı gerçekten olabilir mi yoksa beni idare mi ettiler merak ediyorum şimdiden teşekkürler 🥰
Beklenenhuzur Mv08 ben de size bi şey sorsam.. kaplama altındaki diş kanal tedavili. ama kökü iltihaplanmış. Çenemde hafif şişlik ve dişimde hassasiyet var. Gece gündüz ağrısı geçmiyor antibiyotiğin sonuna geldim hala ağrısı geçmedi. Çekilmesi mi gerekir :( doktorum diş sıkmadan kaynaklı olabileceği söyledi plak yaptı ama kaplama altındaki diş hem de kanal tedaviliyken neden iltihaplanma ki
Mv08 pirenakovalayanhamsi siz hekiminize söyleyin zaten periapikal falan isterse hiç gerek kalmaz durumunuzu anlatın çıkarttırmazlar çünkü filmi çeken hekimin hangi bölgeyi istediğini bilmediği için yansıma yapcak ne varsa çıkartır normal olarak ama hekiminize söylerseniz problem olmaz
Hamsicikk pirenakovalayanhamsi yani benimde aynı bölgede var sorun olmaz bence siz söylemeyin yinede onlarda farketmez tıbben bi sakıncası varmi onu bilmiyorum tabi
Mv08 Hamsicikk söylemese bile panoda hertürlü görünür 😅 bütün çene filmi göz küresinin yarısından itibaren aşağı doğru bütün alanı kapsıyor hekimine söylerse yansıma yapablck alanda çalışıyorsa boşa tekrardn küçük film istemek zorunda kalmaz en azından hekim içinde röntgeni çeken içinde sıkıntı yok hasta boşa radyasyon almış olcak 🤗
Hamsicikk Mv08 dediğim gibi tıbben bir bilgim yok demiştim çıkarması ve takması geercekten cok zor olduğu için kandirabiliriz die düsünmüştüm ama olmuyormuş demekki😅😅
Fatmanur1703 pirenakovalayanhamsi maalesef cikarttiriliyor yıllarca dişlerimden sorun yaşayan biriyim o kadar çok gittim ki 2. Evim gibiydi dişçi 😅boyundan aşağıdakilere bisey denmiyor sadece ağız içi kontrol ediliyorsa
pirenakovalayanhamsi Fatmanur1703 yaaa, çıkartmam mümkün değil ki 🥺 kupenin olmadığı tarafa kaplama yapacak tek dise
kahveebadem pirenakovalayanhamsi küpenin oldugu tarafta küpe röntgene çıkar küpe olmayan tarafta küpenin yansıması röntgene çıkar. İlla çıkacak diye bişey yok ama yansımanın tam o dişin üstüne gelme ihtimali var. Büyük röntgende bu şekilde küçük röntgen çekilirse herhangi bi sıkıntı olmaz.