Hasret6326 benim de ikinci bebeğim aynı sebepten yatmıştı canım. 40+0da normal Doğum yaptım, doğumdan 4 saat sonra çok hızlı nefes aldığı için götürdüler. Solunumunu kendi kendine düzenleyene kadar yatacak dediler, sonra ciğerlerinde enfeksiyon çıktı, iki gün sonra aradılar beslenmesi bozuldu kusuyor, ağızdan beslenmeyi kesiyoruz damardan beslenecek dediler. 24 saat de fototerapi aldı. Toplam 8 sekiz gün yattı.
çevremde bazı arkadaşlar doğum çok hızlı olursa böyle solunum sıkıntısı oluyor dediler, merak ettim sizin doğumunuz da hızlı mı oldu