Bebeğim 3bucuk aylık. Sadece anne sütüyle besleniyor. Akşamları 8bucuk 9da uyur daha sonra gece 12 bucuk 1de uyanır gözleri kapalı 10dk emip tekrar uyur sonra 2bucuk ta 3 bucukta 5te 6 da derken saat başı bibucuk saate bi uyanır emzik gibi 2 çekip uyuyakalırdı bende sürekli uyandığım için ve geri hemen uykuya dalamayan biri olarak tam daldığımda bidaha uyanmasıyla uyanır bütün gün uykusuz dolaşırdım . gün içindede bebeğim uyuduğunda ev işi çamaşır bulaşık derken uyuyamıyorm. Ve sabahları uyandığımda göğüslerim yumuşacık olurdu bende artık göğüslerim terbiye oldu ondan böyle diye düşünüyordum. Dün gece ilk defa çok yorgun hissettiğim için bebeğim 1de uyandığında emzirdim yatırdım sonra 2buçukta uyandığında mama verdim ve bende uyudum. Saat 6da göğüslerimin resmen ağrısına uyandım bi baktım heryerim ıslanmış göğüslerim taş gibi olmuş. Meğerse sütüm uyuyamadığım için olmuyormuş..