Edagg Kızlar bebeğim son 1-2 gündür daha uyanık kalmaya başladı buğün meme+mamasını yedikten sonra 1 saatten fazla uyanık kaldı ağlaması yok gazını cikartmaya caliştim ettim derken saate baktım 1 saati gecmişti sizinkide böylemi ? Sebebi ne olabilir
Poyrazannesi12_ Edagg genelde gazlı bebekler uyumaz benim oğlumda öyleydi 3 4 gün üst üste uyumadığını htrlyrm eşim işe gidemyrdu o derece berbat 4 ay gecrdk bol bol masaj hergun duş aldırın karnına dairesel ovun belini ovun gazlı bebekler yüz üstü durmayı da severler uyuyordu oğlum o sekilde
1234TA Edagg canım aramıza hoşgeldin maalesef sen bebeği değil bebek seni yönetiyor :) düzen oluşturman için daha çok küçük saatlerce de uyumayabilir
Aldiba Edagg canım o günlerde geceleri ağladığımı hatırlıyorum uykusuzluktan her gece değişiyordu uyuması. çok erken daha uyku düzeni olması için
Edagg Faddoli23 şaşırdım valla normalde uyurdu hep gazını cikardı altı temizlendi karnına masaj yaptik uyumadi
Aldiba Edagg normal normal korkma canım sabret İnşallah zamanla uyuma süresi uzuyor yani bende öyle oldu hep böyle olacak diye korkmuştum bende en başta şükür atlattık o dönemi