Merhaba güzel anneler sizlerden bı konu hakkında fikir alışverişinde bulunmak istiyorum ikinci bebeğimizi bekliyoruz 12+5 haftalığiz şuan doktorumuz tam kesin olmamakla beraber kız olarak gözüküyor dedi bende ilk günden itibaren hep içime kız doğuyor sizlerden kız isimleri onermenizi istiyorum modern güzel isimler