kara_gktg Kızlar sezaryan göbeğinizi kilolarınızı nasıl yok ettiniz neler yaptınız yada yok edebildiniz mi tecrübelerinizi yaptıklarınızı yazın
Deletedmom_41 kara_gktg Hicbisey yapmadim 3 4 ay sonra gitti yapim musait degil gobege falan ona bagliyorum
Tubikkkkk Kilo mu verdim ama göbek var 😬 sporda yapamıyorum bebeğim ağlak bir kız durmuyor☹️ 2 ay oldu doğum yapalı
Nurcanshn Tubikkkkk bende öyleyim kilo gitti göbek kaldı. Hayatımda hiç göbekli olmamıştim lakin sezeryan doğumla birlikte bir göbeğim var napcaz onu :) bebem de ağlak
Tubikkkkk Nurcanshn bu benim ikimci sezeryanlkşnde toparlamıştım ama 1 yılı bulmuştu canım Buda bulur heralde şeninde öyle olur sıkma canını ☺️