Mltems 10 aylık ve aynı şekilde doktora sordum hala tutma refleksleri devam ettiği için normal tam yürüyünce düzelir dedi koltuktan koltuğa geçiyor o zaman tam basmaya başladı düzeldi gibi ama bazen koltukda dururken yine yaptığı oluyor korkmayın sizde içiniz rahat etsin bol bol yürüyün ellerinden tutarak biz öyle yaptık daha çabuk düzeldi hatta burada biri bana çarşaf önermişti koltuk altından müslin geçirdim sadece düştüğünde tuttum kendi dengesini bulmaya çalıştığı için daha faydalı oldu diyebilirim 🥰