Balbademim3 Çocuklarınızı tiyatroya götürüyor musunuz? Yerinde durmaz sıkılır mı ses yapar mı çok diye çekiniyorum ne zamandır da aklımda olan birşey ama yaşı küçük gibi geldi. Tecrübelerinizi sorayım dedim
Birsenkerim Balbademim3 ben 22 aylık bebeğimi götürdüm ilgisini çekti ordaki çocuklar da bayağı hoşuna gitti çünkü çevremizde pek çocuk yok güzel izledi :)) ses yapmayan çocuk mu var çekineceğiniz bir durum olmasın değişiklik olur bebeğinize
susunbebekuyuyo Balbademim3 baby shark müzikaline götürmüştüm 1 saat sürüyordu çok eğlendi tam 2 yaşındaydı tabi ilk kez avmye gittiği için uzaylı gibiydi yavrum
Balbademim3 Birsenkerim teşekkür ederim poposu yerinde hiç durmuyor birde çok bağırma huyu var bu ara, ondan çekiniyorum ister istemez