Bebegmmm merhabalar rabbim sabrınızı artırsın bebeğinize tez şifa versin. Ben bunu yaşayan bir anne değilim lakin sosyal medyada görüyorum. Hatta smalı bebekler gibi onlar da valilik izniyle kampanya yapıp bu parayı topluyorlar, unutmayın size evladı veren Allah ona güvenin, bebeğinizin sahibi Allah, ona emanet edin. Hiç üzülmeyin, tedavisi var Amerika’daki bir klinikte yapılıyor. Vakti saati geldiğinde o para öyle bir toplanır ki hiç karamsarlığa kapılmayın. Ben de bebeğimin bir sağlık sorununu doğum yaptığımda öğrendim, nasıl üzüldünüz şok oldunuz hepsini tahmin edebiliyorum. Lohusa iken bunlarla savaşmak çok zor geliyor insanın gözünde büyüyor sanki sadece benim evladım böyle diyor. Yani ben Allah’ım neden ben, neden benim bebeğim diye çok dedim Allah affetsin, bu cümleler için hep tövbe ediyorum. Nolur karamsarlığa kapılmayın, evladınızın güçlü dimdik duran bir anneye ihtiyacı var. Doktorla görüştük benim halimi görünce şu anda depresyona girme vakti değil derhal kendinize gelip evladınızın tedavisine girişin demişti beni bir silkelemişti. Bizler anneyiz ve çok güçlüyüz.