birtutamsac Kızım ‘Bakkal Amca’ ve ‘Nereye Koyduysan Ordadır’ bu ikisine dudakları büzüp ağlıyo 😁 sizinde var mı bebeklerinizin ağladığı şarkılar 😇
Rezenecayi birtutamsac almanya o ses yarışmasında tan taşçı nın yalan şarkısı vardı ya. Onu dinlerken söylemiştim dudak büzüp iç çeke çeke ağlamıştı 😂😂😂😂 dandini dandini yi de sevmiyo galiba 😂😂
elaninannesiii birtutamsac ne zaman Gesi bağları söylesem ağlar nedenini çözemiyoruz ve en sevdiğim türküdür bazen farkında olmadan mırıldanıyorum bas bas ağlıyor birden 😂
Mavilii Woody aaa sizin bebistemi bu şarkıda agliyo 🤭 benim oglanda ne zaman açsam bu şarkıyı dudaklarını büküp basliyo ağlamaya 😂
Merve_Aslan80 elaninannesiii Bugün aynı şeyi yaşadık normalde türkü seviyor uyuyor türküyle ama Gesi bağlarını acmamastık daha önce açınca bı huzunlendi görmeniz lazım kapattık hemen ahahahha 😂😂😂
birtutamsac Bellabells sahikakocarslanli Latiko ne anlıyolar acaba özellikle o annee kısmında başlıyor ağlamaya😂😂
Lalin9898 Bellabells ay benim kizimda 17 aylik o da aaaannnnnneee diye bagrirken titreyerek yanima konusyor bide sar makarayi 🤣
sahikakocarslanli birtutamsac yaaa o nereye koyduysan ordadır da benim oğlumda az aglamdi 😁çok videosu var izleyip Gülerim hala ne zman açsam başlardı zilgita😬😁bı de doğum gunlerinde iyiki doğdun diye şarkı soyleriz ya onu duyunca ağlardı şimdi yeni yeni bıraktı
Latiko birtutamsac ay inanmıyorum benim kızımda nereye koyduysan ordadırda hep ağlıyodu ne anlıyolarki acaba 😅😅
Baakpnr- birtutamsac Müslüm Gürsen ‘seni yazdım kalbime ‘ 😅 dudaklarını büzüyor ben de kahkaha atyorm 😅 videosu var nasip olursa ilerde izleticem 😅 Müslüm babaya da Allah rahmet eylesin bu arada 💕
aylizinannesiii birtutamsac anneee annede nereye koyduysan ordadır duyduğu an susturamiyorum gelip sarilip agliyor abaa diyor hahah içerliyor kızım anne yerine aba demeyi tercih ediyor😂😂😂
ZhraCelik birtutamsac arkadaşım eşşek şarkısında ağlıyordu 😂birde kukulinin nereye koyduysan oradadır