Bebeğim 4,5 aylık olmak üzere. Maalesef memeyle arası bozuldu, bazen yatarak emiyor bazen pilates topunda bazen dolaşarak bazen de hiç emmiyor. Karnı tok mu emmiyor meme reddi mi yapıyor anlamıyorum . Bu durum düzelir mi geçici mi. Bu ay da 300 gr almıştı, kilosu da ondan mı az aldı bilmiyorum. Sütümü azaltır mı bu durum ? Yaşayan tecrübe edenler var mı ? Bu durumun geçici olup olmadığını öğrenmek istiyorum