Kızlar merhaba bebeğim 8 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri iştahsızlıkla uğraştım aştım derken şimdide mama yemiyor ( sütüm yok ) gündüz asla mama içmez ek gıda ile beslenir gece uykudan uyanıp yiyor mamayı . Korkum mamayı içmemeye başlayabilir diye . Bu durumu yaşayan veya tavsiyesi olan var mı 🙏🏻