Merhaba arkadaşlar doğum yapalı bir ay oldu el bileğimde şiddetli bir ağrı var. Doktor tendon sıkışması dedi ve bileklik verdi sadece ama ağrıya hiç bir faydası olmadı. En basitinden bir bardak suyu kaldırırken bile çok çok ağrıyor. Bebeğimi zor alıyorum canım çok yanıyor. Yok mu bunun adam akıllı bir tedavisi 🥺