Kızlar bebegim gözüme zayıflamış gibi geliyor..Hatta babama da öyle gelmiş ..3 haftadır da kilosu aynı.. Çok kusuyor ama doktor normal dedi..Emmesi de iyi sadece 3 gündür falan sütüm az..Babasi göreve gitti biraz üzüldüm azaldi..Keske uzulmeseydim ama tutamadım kendimi..Sizce aile hekimine götürsem gelişimine bakar mı?Bir de 3 aylık bebek neler yapabilir ?Çalıştığım için eve çok yorgun geliyorum.bakiciya bırakıyorum.Gelince de oyun falan oynayamiyoruz ama aguluyor gülüyor..Kucağıma alınca ağırlığı hissediyorum hatta geçen ayağı ile sallarken dikislerim ağrıdı sol taraf halen agriyor ..Boyuna mi gidiyor napiyor kilosu ,yüzü halen küçük