Mom52115 Merhaba, bebeğim çok güleç 🧿 yüzüne karşı ne konuşsam kahkahalar atar. Kayınvalidem bu yaptığımın yanlış olduğunu, yüreğine çökeceğini???? söylüyor. Böyle bir şey mümkün mü ne demek istediğini hala anlamadım
Rezenecayi Mom52115 oğlumla her gün kahkaha atarız ama aşırı yapmam tabi. Annem de hep gülemez çatlar diyo. Kaç kere çatlayan bebe gördüyse 😂😂😂 aşırıya kaçmamak koşulu ile gülsün tabi bazen nefes almayı unutuyor gülerken tükürük vs karışıyo 😂😂😂
Gokus Of bi salın kaynanalar artık sıktınız. Çocuğun kahkahasına bile lafları var, bişey olmaz ya. Bütün yanlış uygulamaları empoze etmeye calısıyorlar. İnsanı sinir ederler ancak çok bilmişler
ymn2019 Gidiklanmadigi surece asiri sekilde bisey olmaz bir cocugu yormaym 2 yasnda gidiklandgi icn cok fazla bayıldığni okumustm.Fazlada darlamadan yapmak sakalasmak lazm