Barisla Teşekkür ederim gerçekten zor birşey bebekler kaşıntıdan kaliteli zaman geçiremiyor bile,giydiklerine ben de dikkat ediyorum ama ne yaparsam yapayım geçmiyor,doktor çok az granül sabunla yıka demişti onuda çok az koyuyorum ama bilmiyorum toz alerjisi de olabilir dedi sürekli temizlik yaparım ama her deneme başarısız sonuçlanıyor 🥰 doktorumuz bunun genetik olduğunu söyledi ben de beyaz tenliyim ama ben de bildiğim kadarıyla böyle birşey olmamış akışına bıraktım artık 😊