Bugun bebegim rota aşısı oldu ve akşama çok huzursuzdu 1 kaşık colpol vermek zorunda kaldım yalnız verdikten sonra nefes alamadı gibi oldu sırtıma vurup almını yukarı çekip o şekilde rahatladı yalnız hala çok huzursuz ve uyumuyo malesef 3 aylıgız eşim sallarken sesli bi şekilde derin nefes alıp verdi birkaç kez ve yine korktum hastaneye gitmeli miyiz