Merhaba anneler kızım 14 aylık uykuya dalma da çok sıkıntı yaşamaya başladık çok uykusu olmasına rağmen götürdüğümde önce uyumak istemiyor sonra kucağımda uyutuyorum uyudu sanıyorum ama yatağına bırakınca ağlıyor dönüp kalkıyor alıyorum tekrar sonra kucağımda yine tam uyudu diyorum aniden kalkıyor ya da kalkmak istiyor ne yapabilirim yada nasıl uyutabilirim çok ta mızmız bu aralar bu süreç bu aylarda normal mi