Merhabalar anneler
Dün oğlumun 3. ay kontrolü vardı bugün 3 ay 14 günlük oldu. Doktorumuz anne sütü almadığı için 4. Ayda kaşık mamalar vermeye başlayın anne sütü alan bebekler de ilk 6 ay bir şey önerilmiyor dedi. Siz sadece mama ile beslediğiniz için su ile yapılan kaşık mamalar var 4. Aydan itibaren diye yazar onlardan verin dedi. Bize suyu önceden başlatmıştı, kaşık mamaya başlama ile birlikte günde 50 60 cc su verebilirsiniz dedi. Bizde yoğurt gibi kendi tadım yaptıracağımız ek gıdaları sorduk onlarada başlayalım mı diye. Onlar için erken olduğunu 5. Aydan sonra başlamanızı söyledi. Kaşık mama olarak sizler ne kullanıyorsunuz, hangisini önerirsiniz