Yaklaşık üç ay önce doğum yaptım fakat bu aralar karnımda özellikle sol tarafımda hareketler hissediyorum, hamilelikte bebek tekme atar ya o şekil. İçimi korku kapladı ne olduğunu da anlamlandıramıyorum. Doktora gideceğim fakat bir türlü sıra bulamıyorum. Lütfen yardımcı olun başına böyle bir şey gelen var mı?