Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 ay 17 günlük neredeyse 3. Ayından beri renkli ışık, TV, vs görünce gece hıçkırarak ve korkarak ağlıyor 😔 bu uyaran olayını duymuştum daha önce çok dikkat ediyorum ama illaki akşam dışarı çıkmak durumunda kaldığımız zamanlar oluyor ya da bi yerden dönerken gece vaktine denk geliyor yüzünü felan kapatıyorum ama yinede etkileniyor. Sormak istediğim bu durum ne kadar devam eder çok hassas çünkü ne yapacağımı bilemiyorum çok da üzülüyorum öyle bi ağlıyo ki resmen korkarak dudağını bükerek yavaşça hıçkıra hıçkıra ağlıyor sonra yükseliyor ağlaması kucağıma alıp meme verince sakinleşiyo yatırıyorum 3 -5 dk sonra yine aynı 2 saat felan uğraşiyorum. Bu durumu çevremde bebeğiyle yaşayan kimse de yok anlamıyorum benim kızım mi çok hassas …bizim gibi olan var mı nedir bu ne zaman biter napıyosunuz lütfen yardım 😔